ביקור מצרפת

שמי רועי ואני מקיבוץ בצפון. בקיץ האחרון הגיעה בת דודתי לוטם לביקור מצרפת. יחד איתה הצטרפה חברתה הטובה מישל. זה היה טיול סיום בית הספר שלהן ואני הופקדתי על ארגון חופשה כייפית עבורן. למען האמת קצת חששתי מזה כי לא נפגשנו הרבה מאוד שנים. זה החופש האחרון שלי לפני הגיוס וקיוויתי לעשות הרבה דברים עם החבר'ה. כבר בשדה התעופה התחלף החשש שלי בציפיה כאשר ראיתי אותן מרחוק. בת דודתי היתה נראתה כמו אחת שיהיה כיף להעביר איתה כמה שבועות וחברתה היתה פשוט מהממת! היה לה שיער שחור, עיניים כחולות ושפתיים של מלאך. היו לה ציצים חמודים ופטמות זקורות וגוף שמסובבים אליו את העיניים. הפגישה היתה לבבית וחמה ולוטם הכירה לי את מישל. הן צחקקו והחליפו מילים בצרפתית. שאלתי את לוטם מה היא אמרה והיא נשקה לי על הלחי ולחשה לי שהיא אמרה שהיא רואה שיהיה לנו קיץ כיפי!

יומיים אחר כך יצאנו לחוף הים עם חבר טוב שלי – נטע. הקמנו שני אוהלים וצילייה ותכננו להישאר במקום כמה ימים. אחרי ארוחת הערב הוצאנו כמה בירות והדלקנו מדורה. מישל ידעה עברית אבל דיברה במבטא כבד. צחקנו המון והיה כיף. בשלב מסוים מישל אמרה שהיא רוצה לעשות טיול ושאלה אותי אם אני רוצה להצטרף (לוטם ונטע היו עסוקים בשיחה עמוקה על משמעות החיים…). הלכנו על קו החוף ומהר מאוד היא נדבקה אלי ושמה את ידי מסביב כתפיה. היא אמרה שאני בדיוק הישראלי הקשוח שהיא דמיינה בחלומותיה. לאחר כמה רגעים היא נעמדה מולי והביטה בתוך עיני. היה ירח מלא שאפשר לי לראות את יופייה. הזין כבר עמד לי מאז שיצאנו ועכשיו הוא התקשח עוד יותר מאיים לפרוץ את המכנסיים. מישל ליטפה את החזה השרירי שלי והניחה עלי את ראשה. שאלתי אותה אם היה לה חבר. היא צחקה ואמרה שלא אבל שהיא כבר לא בתולה.

בעדינות היא הניחה את ידה על הבגד ים שלי וחשה את הזין הגדול שלי. היא לחשה משהו בצרפתית שלא הבנתי. שאלתי אותה מה היא אמרה והיא תרגמה לי "גדול מאוד" וצחקה. פתאום ראיתי שהיא יורדת למטה ולפני שהבנתי מה קורה היא הורידה לי את הבגד ים. היא חפנה את הביצים שלי שהיו קרות מהים בידיה החמות – כל גופי רטט מכמה שזה היה נעים. היא הביטה אלי ואמרה כמה מילים סקסיות בצרפתית. היא ליקקה לי את הביצים ובנשיכות עדינות ביותר עלתה לאורך זיני. לאחר מכן היא העבירה ליקוק ארוך בלשון רטובה וחמה מלמטה עד למעלה. היא תפסה את בסיס הזין שלי בשתי ידיים והחלה מוצצת את הראש בתנועות חושניות תוך שהיא ממלמלת מילים סקסיות בצרפתית. ניסיתי לשלוף את הזין כי שמעתי שנשים לא אוהבות שגומרים להן בפה אך היא לא נתנה לי. תוך שניות מצאתי את עצמי באקסטזה גומר בתוך הפה המדהים עם השפתיים החושניות של מישל. ביד אחת היא חפנה את הביצים שלי וביד השנייה אחזה בבסיס הזין בחוזקה אך בצורה נעימה. לאחר השפריץ הראשון היא הוציאה אותי מתוך פיה והניחה את ראש האיבר הרוטט שלי על הלשון שלה. זה היה פשוט מדהים! יריתי את השפריץ השני חלק לתוך פיה וחלק עף על שאר הפנים שלה. היא דיברה בשטף מילים מדהימות בצרפתית. לא הבנתי כלום אבל זה הדליק אותי כל כך שהמשכתי לגמור עוד ועוד. לבסוף התמוטטתי לחול וחיבקתי אותה. היא ניגבה את פניה בחולצתה ונשקה לי ארוכות.

לוטם ומישל

כשחזרנו למדורה מצאנו את נטע ולוטם עסוקים בדברים משלהם. הם חייכו אלינו והציעו שנלך קצת להתרחץ. כולנו התפשטנו לגמרי ונכנסנו למים. המים היו חמים ונעימים. מישל נמצדה אלי מאחורה והושיטה יד אל הזין שלי שהיה כבר קשה מחדש. אני רואה שאתה מוכן להמשיך את מה שהתחלנו היא לחשה לי. כמה מטרים מאיתנו שמענו את לוטם נאנחנת וראינו צלליות של זוג מחובק. הסתובבתי אל מישל והרמתי אותה בקלות. מישל עטפה את גופי בשתי רגלה והתיישבה לי על הזין. המעבר מהמים הנעימים לנוזלים הרותחים של מישל הטריף אותי. הרגשתי כמו אריה וחדרתי אליה בחוזקה. מישל פלטה צעקה הנאה. היא נעה כמו רקדנית מיומנת על פני הזין הגדול שלי. תנועות הגלים תרמו למקצב ריקוד האהבה. מישל הסתכלה בתוך עיני והחלה אומרת משפטים סקסיים בצרפתית. בגלל שגמרתי זמן קצר קודם לכן הצלחתי להחזיק מעמד והמשכתי לזיין אותה. לפתע שמנו לב שאנחנו ממש צמודים לנטע ולוטם שהיו באותה תנוחה. מישל אמרה משהו ללוטם בצרפתית והן שתיהן ניתקו עצמן מאיתנו. למרבית התדהמה שלנו הן התקרבו אחת אל השנייה והתנשקו בלהט. זה היה מראה מדהים. מישל עצרה שנייה וסובבה אלי את מבטה כדי לסמן לי לבוא מאחוריה. התקרבתי אליה וחדרתי אליה מאחור. גם נטע חדר אל לוטם מאחור. הבנות המשיכו להתנשק בלהט בזמן שאנחנו חודרים לתוכן מאחור. לוטם ומישל התלחשו משהו ואז קרה משהו שהפתיע אותנו עוד יותר. שתיהן התנתקו מאיתנו וכל אחת מהן נצמדה לבן הזוג של השנייה. כך מצאתי עצמי חודר אל לוטם ומסתכל על נטע חודר למישל. לוטם הרגישה אחרת לגמרי ממישל. היא היתה צפופה ובקושי הצלחתי לחדור אליה. היו לה שדיים גדולים ונעימים. היא לחשה בצחוק – נו איך זה לזיין את הבת דודה? הרגשתי שאני כבר לא יכול והתפוצצתי לתוכה בזרמים חזקים. להפתעתי הרגשתי זרם נוזלים נוסף וחם שנבע ממנה. היא גמרה יחד איתי בתיאום מושלם. התקרבנו אל מישל ונטע והחבקנו כולנו.

זאת היתה חופשת הקיץ שאזכור לעולמים…